.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علم الهدی: کروبی تروریست است

امام جمعه مشهد گفت: آقایی که در نامه‌اش ادعاهای فوق العاده می‌کند و به زندان های کشور نسبت‌هایی می‌دهد که در شان زندان ابوغریب است، باید بداند که در صورت عدم اثبات حرف خود سرباز پیاده نظام دشمن محسوب خواهد شد.


به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با بیان این مطلب تصریح کرد: کسی که با نامه‌اش خوراک یورش بی رحمانه دشمن به نظام را آماده می‌کند و نوشته‌ او ابزار محکمی برای بردن آبروی نظام توسط دشمن می‌شود، عامل و عنصر استکبار است و نباید در دل ممکلت آزاد باشد.

به گفته وی دستگاه قضایی بایستی فرد مدعی این ادعاها را که موجب جری شدن دشمن،‌ بردن آبروی اسلام و مملکت امام زمان(عج) ونیز سراسیمه کردن مردم در داخل کشور شده است را مواخذه کند و از او اثبات حرفش را بخواهد.

علم الهدی ادامه داد: از آنجا که این ادعاها باعث ترور شخصیت تمام مسوولان قضایی و امنیتی کشور شده است مطرح کننده این ادعاها در صورت عدم اثبات حرفش یک تروریست است و باید جرم خود را بپذیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری حوادث اخیر کشور را فتنه الذهب، خواند و تاکید کرد: این حوادث موجب شد میزان خلوص و عیار نخبگان سیاسی معلوم شود که متاسفانه باید گفت برخی از این نخبگان در اثبات ادعای پیروی‌شان از ولایت فقیه دچار نقصان و مردود شدند.

وی ضمن تاکید بر لزوم آزادی سیاسی در کشور، جامعه‌ای که به لحاظ سیاسی دچار تک صدایی شود را تقبیح نمود و ادامه داد: فضای سانسور و کنترل در کشور به مصلحت مردم و نظام نیست هر چند باید در کشور اندیشه ها و جریانات سیاسی متفاوت وجود داشته باشند اما وقتی ولی فقیه تصمیم گرفت همگی باید پیرو تصمیم ایشان باشیم.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: وقوع جنگ نرم در کشور ما مشهود و امروز در وسط آن قرار داریم به طوری که برخی وبلاگ ها، سایت‌ها و پیامک‌ها همان وظیفه‌ای را ایفا می ‌کنند که بمب افکن‌ها و تانک‌ها در تهاجمات نظامی عهده دارند که با این قبیل سایت‌ها و ابزار مشابه که در خدمت دشمن هستند باید همان برخوردی را کرد که با ادوات نظامی دشمن در جنگ‌ها انجام می‌شود.

علم الهدی تصریح کرد : برای به دست آوردن آزادی موجود در کشور بهایی ارزشمند چون خون شهدا را دادیم و اجازه نمی‌دهیم در این فضا تروریست آمریکایی و مزدور غربی پرورش یابند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: همه حق دارند آزادانه حرف بزنند ، بنویسند و نقد کنند به شرط آنکه مسئولیت تمام گفتار و نوشتار خود را بپذیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.